Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Naše výsledky

profily, které
spravujeme mají
0
0
1
fanoušků
minulý týden jsme komunikovali s
0
0
1
uživateli
našimi ploutvemi
prošlo přes
0
0
1
klientů

Mezi spokojené klienty, kterým jsme pomohli a pomáháme
proplouvat sociálními sítěmi, patří


pro bono


najmout žraloky
prohlédnout
reference

Big Shock!

affinity vysoká
afinita
ke značce
ambassadors aktivní
ambasadoři
značky
relations prohlubování
vztahu zákazníků
a fanoušků ke značce
Náš úkol

Budování aktivní komunity a zvyšování afinity ke značce.

www.facebook.com/BIG.SHOCK.CZ
Více než 3 letá spolupráce se Socialsharks přináší dlouhodobě skvělé výsledky. Budování komunity od začátku se opravdu vyplatilo, zákazníci a fanoušci jsou nesmírně aktivní a sami nám pomáhají šířit povědomí o značce. Komunikace na sociálních sítích nám, i díky precizní práci s fanoušky, pomohla značku Big Shock! vyprofilovat a díky ní se nám daří prohlubovat vztah s našimi zákazníky.
Bohumil Staněk
Bohumil Staněk
brand manager Big Shock!

Naše
výsledky
další
reference
plavat
nahoru

UniCredit Bank

1 přes
55tis.
fanoušků v ČR a SR
expert budování pozice
experta
na finance
active jeden z těch
nejaktivnějších
finančních subjektů na soc. sítích
personifikace využití analýzy dat pro
personifikaci
nabídky bankovních produktů
Náš úkol

Aktivovat značku UniCredit Bank na sociálních sítích.
Vytvořit image experta na finance skrze obsah na sociálních sítích v ČR a SR.

www.facebook.com/UniCreditBankCZ
Velice si vážím preciznosti a profesionality, s jakou Socialsharks přistupují k tvorbě strategií a obsahu. Především díky naší spolupráci se nám podařilo úspěšně aktivovat značku UniCredit Bank na sociálních sítích a nastavit procesy potřebné k zachování co nejlepší možné úrovně zákaznické péče. Do práce na sociálních sítích dáváme další rozměr a můžeme tak přicházet s inovacemi, kterými se dostaneme do pozice lídra komunikace na sociálních sítích v bankovním sektoru.
Marek Pavlík
Marek Pavlík
Communication Specialist – Social Media
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

předchozí
reference
další
reference
plavat
nahoru

Lidl

1 více než
200tis.
aktivních fanoušků
active Lidl je
nejúspěšnější
retailový řetězec na Facebooku
support pomocí kampaní a aplikací
podpora
tématických týdnů v prodejnách
Náš úkol

Odborné poradenství a příprava kampaní pro podporu marketingových aktivit
a tématických týdnů na sociálních sítích.

www.facebook.com/lidlcesko
předchozí
reference
další
reference
plavat
nahoru

Albi

social aktivace značky Albi
na sociálních sítích
CSR kampaní
community aktivní
komunita
kolem deskových her
experience představování produktů
zážitkovou
formou
Náš úkol

Aktivace značky Albi na sociálních sítích. Podpora CSR kampaní společnosti
a práce s komunitou hráčů deskových her.

www.facebook.com/AlbiCR
Přístup Socialsharks je inspirující a nadšený. Vysoká kreativita stojí na pevných základech, žralokům nechybí samostatnost a profesionalita.
Monika Serbusová
Monika Serbusová
Creative specialist Albi Česká republika

předchozí
reference
další
reference
plavat
nahoru

Studentfone

circle zákaznická péče
primárně na sociálních sítích
chat aktivace značky
na většině sociálních sítí
Náš úkol

Aktivace virtuálního operátora Studentfone na sociálních sítích.
Vyhledávání a angažování amabsadorů značky.

social

www.facebook.com/Studentfone
Od začátku jsme se rozhodli vsadit primárně na sociální sítě a jsem hrozně rád, že jsme se rozhodli pro spolupráci právě se Socialsharks. Socialsharks pro mě vynikají nad ostatními jejich flexibilitou, kreativitou a proaktivním přístupem při hledání řešení problémů. Společně s jejich důrazem na efektivitu a obchodní cíle získává naše komunikace na sociálních sítích úplně nový rozměr.
Tomáš Böhm
Tomáš Böhm
Studentfone Project Manager

předchozí
reference
další
reference
plavat
nahoru

Bella 4 teens

relations budování
vztahu
se zákazníky
ambassadors identifikace
komunit
ovlivňujících cílovou skupinu
chat aktivní
komunikace
na Facebooku
Náš úkol

Aktivace značky Bella for teens s kosmetikou a hygienickými potřebami
pro mladé dívky na Facebooku.

www.facebook.com/bella4teens
Díky naší spolupráci se nám podařilo proniknout do komunity naších cílových zákazníků, kterou bychom jinými kanály těžko oslovovali.
xxx
Tomáš Vele
Marketing manager Bella bohemia

předchozí
reference
další
reference
plavat
nahoru

Baťa

arrow 26%
nárůst sdílení check-inů
na sociálních sítích
check 69%
check-inů tvoří zákazníci,
kteří se zde checknuli poprvé
Náš úkol

Zvýšení návštěvnosti prodejny na Václavském náměstí a množství
check-inů u zahraničních turistů přijíždějících do Prahy.

Foursquare special

Aktivace značky Baťa na Foursquare.
Příprava speciální odměny pro návštěvníky.
Zvýšení počtů Check-inů a sdílení návštěvy na sociálních sítích.

Speciální odměna za check-in v podobě unikátního odznáčku Baťa Praha.

přes
0
0
1
odznáčků
fq
najmout žraloky
předchozí
reference
další
reference
plavat
nahoru

ÚžasnéDárky.cz

basket dosáhli jsme
4750%
návratnosti
bag unikátní oslovení
B2B
zákazníků
envelop nárůst
40%
odpovědí na B2B maily
cross využití
retargetingu
na Facebooku
Náš úkol

Pro našeho klienta Gadget House, provozovatele e-shopu uzasnedarky.cz
se zábavným a dárkovým sortimentem jsme vytvořili reklamní kampaň,
která byla zaměřena na oslovení jejich velkoodběratelů na Facebooku.

Kampaň zařazena ve Facebook Studio Awards
výběru nejlepších kampaní na Facebooku z celého světa
Kampaň byla k mému překvapení velmi efektvní. Věřil jsem po úvodní debatě se Socialsharks, že se dočkáme kladných výsledků, a první výsledky se skutečně objevily již v prvním týdnu. B2B kampaň díky skvělým výsledkům považuji za úspěšnou a určitě budeme ve spolupráci se Socialsharks v tomto experimentování dále pokračovat i v roce 2014.
Josef Cipra
Josef Cipra
jednatel Gadget House s.r.o.

předchozí
reference
plavat
nahoru
Napouštím...